Subject: RE: Otsus
From: SA Tartu Ülikooli Kliinikum <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Feb 2025 15:05:10 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Oleme otsuse 07.02.25 kätte saanud.

Lugupidamisega

Tartu Ülikooli Kliinikum

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 12, 2025 12:22 PM
To: SA Tartu Ülikooli Kliinikum <[email-masked]>
Subject: Otsus

Tere

Teile on saadetud Terviseameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument:

Pealkiri: Tegevusloa L07150 muutmise otsus

Registreerimise kuupäev: 05.02.2025

Registreerimise number: 6.4-4/25/8

Lugupidamisega

Terviseamet
Telefon 794 3500
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.terviseamet.ee <http://www.terviseamet.ee>

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud 
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage 
saadud kiri koos kõikide lisadega.

NB! Tegemist on väljastpoolt Kliinikumi saabunud kirjaga. Kui kirja saatja 
on teile tundmatu, siis turvalisuse huvides palun ärge avage kirjas olevaid 
faile ja linke. Kahtlaste kirjade korral palun teavitage arvutiabi 
telefoninumbril 731 9222 või [email-masked].